City's Nişantaşı Radyo Spotu 20'' 3

1.kadın ukalaca konuşur;
- Ay, hayatım geçen gün Roma’dayız, Alfredo dedi ki; Sizi bir yere götüreceğim, bayılacaksınız.

2.kadın merakla;
- Neresiymiş orası ayol...

1.kadın ballandıra ballandıra;
- Valla çok şık bir yer, yemekler desen müthiş adı da ......... Gerçi siz bu sene gitmeyeceksiniz Roma’ya ama neyse....

2.kadın hafif kıskanarak;
- Ayyyy niye gidelim ayol...

3.kadın inadına;
- Hah işte, onu diyorum, harika bir atmosfer var içeride. Zaten İtalya’nın bir numaralı restoranıymış.

2.kadın gülerek;
- Biliyorum hayatım, City’s Nişantaşı’nda açıldı...... Geçen akşam oradaydık. Bu akşam da gidiyoruz gelsene sen de!

1.kadın sinirlenerek;
- !!!! Yok şekerim, ben gelmiiiimm bu gece. Neyse ben kuaföre gidiyorum randevum vardı.
3.kadın;
- Aaaa ne oldu şimdi......

Dış ses; Yeni moda City’s Nişantaşı... Artık Nişantaşı daha farklı...

Popüler Yayınlar